2020. február 29., szombat

(Élmény)-Beszámolóm a 2020 február hónapról – Újévi fogadalmaim teljesüléséről (FM© 28-29/2/2020)

Fotó: T.K.- Tanár úr kérem visszakérem a tanlópénzem, ha sikertelen leszek
Értékelésem a február hónapról 1-8 boldogságskálán: 7

A boldogságomnak (megmutatja, hogy mennyire élvezem az életemet) több összetevője van, amikor azzal számolok, így van mit megtartanom és fejlesztenem a jövőben.

  1. Pozitív gondolkodás (nyitott szemléletmód, élethosszig tartó tanulás/önképzés)! - ok
  2. Nem másokhoz kell mérnem magamat (önértékelésem, személyiségfejlődésem)! - ok
  3. Hála kifejezése (köszönetnyilvánítás azoknak, akik szeretnek és segítenek)! - ok
  4. Megbocsátani tudni kell (mert, aki dolgozik és él, az hibázhat)! - ok
  5. Példamutatás a nagylelkűségre (nem lehetek önző), jótettek! - ok
  6. Élveznem kell az élet apró örömeit (bakancslistám)! - ok
  7. Vigyázni kell magamra (egészséges életmód, megjelenés, táplálkozás, testedzés)! – nem ok
  8. Átélni a flow-élményt! (lásd nekem az ifjúsági szervezet)! - ok


Ma reggel 6.30-kor február 29-én azon gondolkozom (közben rádiót hallgatok), hogy miképpen készítsem el a február havi beszámolómat. Figyelembe akarom venni az Újévi fogadalmaimat (lásd korábbi bejegyzésemet) és a 2020 évi Programtervemet és költségvetésemet (Üzleti terv 2020-ra módosult). Az élménybeszámolóimat folyamatosan tettem közzé a honlapon az Alapító oldalon, amit külön nem szeretnék részletezni. Inkább egy rövid összefoglalóban értékelni az elért eredményeimet és sikereimet pontokba szedve a teljesség igénye nélkül (a lehetőségek, az önmegvalósítás, a kapcsolatok – LÖK - és a pénz – megtakarítás/Fiatalon Milliomos projekt - szempontjából).

  1. Család és a magánéletemről
    1. Rendszeres kapcsolattartás a nevelőcsaládommal, meghívás az 51-ik házassági évfordulójukra (március 29-re).
    2. Továbbra sem találtam párt magamnak, nem is nagyon foglalkoztam vele (egyelőre inkább ismerkedem).
    3. Foglalkozom az otthonteremtés lehetőségeivel lépésről lépésre (a saját lakás lehetőségét az életemben már nem látom reálisnak, azonban normális lakhatást igen).
    4. A Fiatalon Milliomos projektem (2 év) – megtakarítások, kötelezettségeim törlesztése – fejlődik (az öngondoskodásom), a március hónapban az üzleti befektetésre fókuszálok majd, ami érinti a hobbit és a karrieremet összhangban.
    5. Szabadnapjaimon vasárnaponként eljárok a Szent István Bazilikába a lelki (belső) életem erősítése érdekében. A hit megerősít abban, amiért van értelme élnem és (nem az öngyilkosságon gondolkozom).
  2. Hobbi és a közösségi életem (közhasznú tevékenységeim)
    1. Elkészült a diplomamunkám a Tresó Világegyetemen, aminek bemutatója március 20-án lesz a jelenlegi munkahelyemen (Hungária City Center hotelben), ami előzménye lesz a scifiéletregényem november 23-i bemutatásának (40-ik születésnapomon).
    2. Az alapítvány ügyei (tagszám, önkéntesség, iksz, programok, lehetőségek) jól fejlődnek. Az adó 1%-os kampányra hajtok, illetve jól teljesít a tippmix-csapatom.
    3. Üzleti terv készült a Tresó Ifjúsági Klubért Vállalkozáshoz, aminek a bemutatója március 20-án lesz.
    4. Megtartottuk sikeresen a 1.2020 kuratóriumi ülést, ahol a 2019 évi Beszámoló is elfogadásra került.
    5. A következő kuratóriumi ülést 2.2020 a jelenlegi munkahelyemen tartjuk egy rendezvényen.
  3. Karrier, munka, továbbtanulás
    1. A próbaidőn túl vagyok, a cafetériára jogosult lettem és nyilatkoztam, amiből márciusban eseményünk lesz. Itt kerül majd bemutatásra a diplomamunkám, amit a Tresó Világegyetemen készítettem el.
    2. Tervezem, hogy érettségiből teszek majd emelt szintű érettségit a továbbtanulásom (élelmiszermérnök) érdekében. Kreditigazolást kértem ki a Szent István Egyetemről, ahol régen hallgató voltam 10 évig (még Budapesti Corvinus Egyetem volt).
    3. Az angol nyelvvizsgára folyamatosan készülök és legközelebb már nem próbanyelvvizsgázni megyek.
    4. A jelenlegi munkahelyemről elkészítettem az önértékelésemet és megkezdtem a felkészülést a balatonfüredi hotelbe való szezonális munkavállaláshoz (7 hónap: ápr.-okt.)
A mai kapcsolódó élménybeszámolóm
A Tresó Ifjúsági Médiánk (TIM) kilátogat ma az Utazás kiállításra (ahol díszvendég Italy és Eger)
Az ifjúsági szervezetünk is hozzájárul a magyar gazdaság fejlődéséhez
Holnaptól lehet jelölni bárkit a 2019 év Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) Önkéntesének, aki sokat tett értünk
Adó 1%-os kampányunkhoz hozzájárulhatsz a 2020 évi felajánlásoddal, így ...
Az ifjúsági szervezetünk is felkészül a koronavírus miatt (megelőzés, katasztrófavédelem stb.)
Az idén is ápoljuk a hagyományteremtő lehetőségeinket (ifjúságkutatás, verseny, konferencia, tábor stb.)
A diplomamunkám (az életemről) március 15-én jelenik meg és 20-án lesz bemutatva Budapesten
A TV2 kérdezett meg a Budapest Eye-nál arról, hogy mit csinálnék, ha nyernék az 5-ös lottón


--------------------------------------------
Kapcsolódó bejegyzések elérhetők IDE kattintva a február hónapban listázva. 
További 2020-as évi fogadalmaim, amiket vagy tudok teljesíteni, vagy sem (magamért teszem)
Januártól céltartalékot képezek otthonteremtésre (albérlet és saját lakás)
Tavaly kérvényeztem, hogy az idén januárban se bontsák fel a diákhitel szerződésemet
Közhasznú tevékenység és társadalmi felelősségvállalás a blogunk írása támogatásokból (pl. Adó 1%-ból)
BME szintfelmérő angol közép írásbeli próbavizsgára készülök január 23-ra 4 000 forintért
Doboz-, és üvegvisszaváltásból írhatom januárban a blogot (környezetvédelemből és pénzgyűjtésből)
Problémakezelésem és esetmegoldásom a mai napon mobil(net) ügyemben max. három hónapra
Köszönő smst kaptam ma, amiért vért adtam tegnapelőtt és azt tegnap kórházba kiszállították
Újévi fogadalmam, hogy mától minden nap foglalkozom A Fiatalon Milliomos (FM)© projektemmel
Jól indul a 2020-as évem, mert az ellopott késeim miatt kártérítést kapok
Ma délelőtt véglegesítem a 2020 évi programtervemet és költségvetésemet

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com