2020. január 1., szerda

Köszönő smst kaptam ma, amiért vért adtam tegnapelőtt és azt tegnap kórházba kiszállították

Rendszeres vér-, és plazmaadó vagyok. 
Az Országos Vérellátó Szolgáltatól ma köszönő smst kaptam, hogy tegnap kórházba kiszállították a tegnapelőtti véradáson adott véremet. Ezzel hozzájárultam egy beteg megmentéséhez. Ez jól esik. Emellett kaptam 1 500 forintos Eden utalványt (sokmindent vehetsz belőle), ásványvízet, tollat, csokit, félkiló lencsét, félkiló szaloncukrot a Vöröskereszt központjában. Ha valakinek kell a véremet (0+), akkor közvetlenül is felajánlhatom donorként. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com