2020. április 4., szombat

Tresó Kálmán, klubalapító scifiéletregényéről bővebben

Képforrás: Facebook terv


2020 november 23-án fog megjelenni nyomtatottan és online is. Az ebből befolyó támogatásokból a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) is kapni fog. 
----------------

Új műfajt teremtettem a scifiéletregényemmel, amit folyamatosan írok.

Kapcsolódó bejegyzések

A koronavírus-járvány átírja a scifiéletregényemet, amit otthon is írok (nyugodtan)

A londoni öngyilkosság-kísérlet után Ferihegyen hajléktalanként szálltam le szakácsként Magyarországon

Mi lenne velem és az ifjúsági szervezettel, ha a koronavírus-járvány miatt meghalnék? (Semmi!)

1 000 000 forintért kelt el a klubalapító aranydiplomája, amit a Tresó Ifjúsági Klubért Vállalkozásba fektet 

November 23-tól a scifiéletregényem megjelenéséig szünetelni fog a Klub működése

Balatonfüreden szakácsként befejeztem a klubalapítói scifiéletregényem írását

A klubalapítói scifiéletregényem csak 2020-ban jelenhet meg

Balatonfüreden az Állami Szívkórházban és a Tagore sétányon is írom a scifiéletregényemet

A Világegyetem fejlesztése (elmélet és gyakorlat tárgyak) kurzussal indít a klubalapító szeptember 2-án

November 23-tól (38>39 éves) 3D-s időgépen lesz elérhető a klubalapító időutazós scifiéletregénye

A Klubbal (MA hobbi) akkor tudok foglalkozni, ha közben tudok öngondoskodni magamról fenntarthatóan

Klubalapítóként elsőként leszek szeptember 1-től a Világegyetemünk aktív hallgatója

Séfektől (online) tanulok a Világegyetemünkön szakácskodni, illetve ételkészítést

Stephen Hawking - Az én rövid történetem könyvben jegyzetelek a scifiéletregényemhez

Szent István Egyetem (Élelmiszertudományi Kar) helyett a Világegyetemünkre járok szeptember 2-től

Jövőkutatás és jövőtervezés a balatoni szakácskodás utánra - okt. 15 - (egyetem, világjárás, klub stb.)

A klubalapító folyamatosan írja a scifiéletregényét (november 23-án jelenik meg)

Már több filmben is volt statiszta a klubalapító és folyamatosan hívják is filmezni

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com