2019. augusztus 26., hétfő

Szent István Egyetem (Élelmiszertudományi Kar) helyett a Világegyetemünkre járok szeptember 2-től

Fotó: T.K.- Balatonfüreden az Állami Szívkórháznál
Még nem jött el az ideje, hogy újra állami felsőoktatásban folytassam a tanulmányaimat. 
Emelt angol érettségire és nyelvvizsgára készülők a pontszámom növelése miatt. 
Ma reggel - a ponthatárok kihírdetése előtt - eldöntöttem, hogy az idén nem kezdem meg a tanulmányaimat még a Szent István Egyetem Élelmiszertudományi Karán, azonban a Tresó Világegyetemünkön szeptember 2-án kezdek. A döntésem nem jelenti azt, hogy jövőre ne jelentkezhetnék felsőoktatásba. A további terveimről hamarosan beszámolok. Az ifjúsági szervezet KARRIER oldalát fejlesztem, mert több fiatalt segíthetek vele.   
Fotó: T.K.- "szoktam tükörbe nézni, mielőtt döntést hozok a jövőmről"
Az állami intézményben való továbbtanulás  (nem feltétlenül élelmiszermérnökként) előtt 
1. megcsináltatom a fogaimat, 
2. leteszem az angol nyelvvizsgát, 
3. emeltszíntű érettségit teszek,
4. kiadom a scifiéletregényemet
5. beindítom a vállalkozásomat stb. 
Fotó: Facebook kollázs MA

1 Tresó Világegyetem - Treso Bro Worlduniversity (Facebook csoport)

A magán Tresó Világegyetemet - bárhol lehetek a világon, akkor is azt csinálhatom önképzés formában magántanulóként - szeptember 2-án kezdem meg és az összhangban lesz a család, a hobbi és a karrier céljaimmal az öngondoskodásra és az értelmes életre fókuszálva. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com