2020. március 27., péntek

Otthonról mobilon és neten fogok távmunkázni holnaptól a korlátozott kijárási tilalom idején (FM© 27/3/2020)

Fotó: T.K.- civil ügyintézés a Duna Plázában 
A döntésemet a Fiatalon Milliomos (FM)© projektem részeként hoztam meg (befektetés a jövőbe). 
(Szájmaszkot még mindig nem tudtam szerezni, most már nem is fog kelleni!)
Nem volt könnyű meghozni azt a döntésemet, hogy a mobil(net) lehetőséggel kapcsolatos kötelezettségemet hamarabb törlesszem - mert otthon nincsen netem még. Korábban azért tértem át feltöltőkártyára, mert a laptop árát akartam megspórolni, ami megtörtént. Így hiába a költségvetési megtakarításom, most válsághelyzet van és beszorulok teljesen a (táv) munkámmal, ezért áldozatot kell hoznom. 

Kapcsolódó bejegyzések, élménybeszámoló

hírérték$: 1 óra 500 forint

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com