2020. március 26., csütörtök

Magán-, és közérdekű kérésem a korábbi öngyilkossági-kísérleteim miatt! (Hálás vagyok, ha megértel+)

A videó 18 éven felülieknek ajánlott!!!
Ha bajban (krízisben, veszélyben) vagy, akkor Engem és az ifjúsági szervezetet is megkeresheted segítségért!
Hiszem, hogy a fiatalkori öngyilkosság megelőzhető, amiért tenni kell!
A scifiéletregényemből (november 23-án jelenik meg) kiderül, hogy miért követtem el sokszor öngyilkossági-kísérletet és hogyan sikerült túllennem belőlük. 
Ezúton kérek mindenkit, hogy a jövőben ne viccelődjenek velem a korábbi öngyilkossági-kísérletek miatt, mert nagyon nehéz időszakokon vagyok túl. Minden kísérletemnek oka volt, amik megelőzhetőek lettek volna. Ezért is tartom fontosnak az ifjúsági szervezetben foglalkozni a lehetőséggel és nem elmenni, nem figyelmen kívül hagyni. Felelősek vagyunk egymásért és nem engedhetjük, hogy a kevés magyarból még kevesebb legyen a világon.

Kapcsolódó bejegyzések

A londoni öngyilkosság-kísérlet után Ferihegyen hajléktalanként szálltam le szakácsként Magyarországon

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com