2019. szeptember 22., vasárnap

Hamarosan búcsúzok szakácsként Balatonfüredtől, mert véget ér egy szezon - Élménybeszámoló

Fotó: T.K.- Balatonfüred
Világjáró szakácsként időutazásra invitállak Balatonfüreden - élménybeszámoló
Szeptember 22 - élménybeszámoló kezdete
Az idei nyáron jól döntöttem, hogy lejöttem Balatonfüredre szakácskodni, mert a céljaim többségét sikerült elérnem. Az egész kaland egy betegségtől indult, amikor beugrós szakácsként dolgoztam Budapesten és felhívott a séf az online pályázatom miatt. Mobilon megbeszéltük a részleteket és már pár napra rá úton voltam a balatoni kalandre. A kezdetekben rossz idő volt, viszont jó lehetőségem volt betanulni, megismerkedni a körülményekkel és kicsit megnyugodni a főváros forgataga után. Természetesen üzleti titkokat nem áll módomban kikotyogni, ezért mindenkitől elnézést kell kérnem, ha néha nem tudok részletekbe menni. 

Időutazás chef de partiként (részlegvezető szakácsként) Balatonfüreden
Fotó: T.K.- Balatonfüredre érkeztem
Április 15 - érkeztem meg (munkásszállóra, találkozás séffel és a konyhával)
Április 16 - intéztem a hivatalos részeket (orvosi, munkaügy)
Fotó: T.K.- búcsú Balatonfüredtől

Folytatni fogom a beszámolómat a szezon végéig ebben a bejegyzésben. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com