2019. október 5., szombat

Miért nem lehetnék a cég dolgozója a mostani munkahelyemen?! - Önértékelésem

Képforrás: Facebook borítókép
KÖSZÖNÖM A LEHETŐSÉGET, ÉS HÁLÁS VAGYOK MINDENÉRT A BALATONON!
A karrierfejlődésemben egy újabb kikötőn vagyok túl. (frissített Önéletrajzom hamarosan)
Fotó: T.K.- Balatoni legenda (Balatonfüreden)
Korábbi ígéretemhez híven elkészítem az önértékelésemet a részlegvezetői szakácskodásommal kapcsolatosan a balatoni szezonra (2019.04.17 - 10.15) - a teljesség igénye nélkül /lásd GDPR/. Az értékelésemet részben angolul írom, ami a karrierfejlesztésem szempontjából is fontos számomra. Amikor a munkámat végeztem, akkor persze nemcsak tőlem függött az eredményességem, hanem a csapaton, akikkel együtt dolgoztam. 
Fotó: T.K.- a balatonfüredi holetnél
Önértékelésem: MEGFELELTEM
Fotó: T.K.- "Gondolkodom, tehát vagyok."
Amikor az önértékelést készítem, akkor több dolgot is figyelembe veszek, így a munkaszerződésemet, illetve a munkaköri leírásomat (felelősségi kör és alapvető feladatok - lásd alábbiakban) is. 

1. kifogástalan minőség
2. hatékony gazdálkodás
3. beosztottak irányítása
4. folyamatos szakmai fejlesztés
5. szállodai részlegekkel való együttműködés (különösen az éttermi vezetővel)
6. jogszabályi előírások
7. konyhahigiénés előírások betartása
8. céges standardok következetes betartása, érvényre juttatása
9. operatív napi munkafolyamatok irányítása

Final appraisal (100%) 
- comments and section score (max. 5)

Product Delivery (65%) - good (3.66)

Cost Control (15%) - good (3.66)

Safety and Compliance (15%) - good (3.33)

Core Values (5%) - great (5.00)

Overal Score: 3.68 (very good)
Fotó: T.K.- úton egy mesekönyvvel
Alapvető feladatok
1. A beosztott munkatársak számára célokat tűz ki, meghatározza az operatív (személyre szóló) munkafeladatokat, ellenőrzi azok végrehajtását.
2. A HR területtel szoros együttműködésben gondoskodik az szükséges emberi erőforrások biztosításáról, ésszerűen  gazdálkodik az élőmunka költségekkel, gondoskodik az előbbiekhez kapcsolódó adminisztráció szabályszerű vezetéséről, az új munkatársak kiválasztásáról, a beosztottak folyamatos értékeléséről és képzéséről.
3. Folyamatosan kapcsolatot tart a szálloda részlegeivel, a vendégigények maradéktalan kielégíése és a szálloda gazdálkodási céljainak elérése érdekében, gondoskodik az adatok, információk megosztásáró; beosztott munkatársait rendszeresen tájékoztatja a munkavégzésükhöz szükséges, illetve az őket érintő vezetői döntésekről, információkról.
4. A vendégelégedettség és a minőség javítása érdekében javaslatot tesz a részleg innovatív fejlesztésére.
5. Betartja és betartatja a munka-, tűz- és környezetvédelmi előírásokat, a szerződéses szakcég képviselőjével együttműködve gondoskodik a szükséges oktatások megszervezéséről, lebonyolításáról és a kapcsolódó teljes körű adminisztráció meglétéről.
6. Kiemelt figyelmet fordít a munkahelyi tanuló- és gyakornooki képzésre, a szakmai utánpótlás-nevelésre, az ehhez kapcsolódó szakmai feladatokban személyesen is közreműködik. 
7. A minőségi elvárások és az üzemeltetési biztonság szem előtt tartásával folyamatosan nyomon követi a működéshez szükséges tárgyi feltételeket, szükség esetén javaslatot tesz azok pótlására.
8. A konyhafőnök irányítása és iránymutatása alapján részt vesz a szálloda konyhai-cukrászati kínálatának kialakításában és folyamatos karbantartásában, gondoskodik annak teljeskörű megismertetéséről a beosztottai vonatkozásában. 
9. Folyamatosan figyelemmel kíséri a változó vendégigényeket, az uralkodó hazai és nemzetközi gasztronómiai trendeket, ezen  tapasztalatait alkalmazza a napi munka során.
10. A normális üzemelési rendtől eltérő eseményekről haladéktalanul tájékoztatja felettesét.
11. Munkája során kiemelt figyelmet fordít a vonatkozó gazdálkodási tervek, kiemelten az anyag-felhasználási szintek betartására, és ezt megköveteli a beosztott munkatársaitól is.
12. Szervezi, irányítja és ellenőrzi a napi ételkészítési munkát, a tálalást és a büféfeltöltést.
13. Gondoskodik a személyzeti étkezés színvonalas, korszerű kínálatáról.

Mi kellett volna ahhoz, hogy a cég dolgozója legyek? Nem tudom, majd utánajárok. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com