2019. május 8., szerda

A temetés és a gyász nem feltétlenül kívülről látszik, bár a szemek nem hazudnak

Fotó: T.K.- tükörbe néztem
Sok mindent kisöprök az életemből, csak azt hagyom, ami valóban fontos az életemben. 
Attól, hogy az életemben elengedek dolgokat, lehetőségeket, az nem jelenti azt, hogy az élet után nincs élet. De lehet, csak a koncepció kicsit más, mint amiről sokan vitatkoznak. Jelenleg meghaltam és a pokolban vagyok, de talán a másvilágon lehet jobb, amikor szabadabb, boldogabb lehetek és nem feltétlenül a pénz számít, de az sem árt ha van. Amikor nem másokért teszel, de mégis nyitott szemmel jársz és segíted a környezeted, hogy az téged is segítsen. Az esti mesének vége.

Nem hősök kellenek, akik megmentenek, hanem olyanok, akik ismernek és szeretnek és elfogadnak olyannak, amilyen vagyok. 

Az édesszüleim sírja már nincs meg, így őket végleg eltemettem. (Nincs meghosszabbítva a sírhely, úgyhogy már másokkal is osztoznak.)

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com