2018. február 25., vasárnap

Hogyan lehetnék jobb szakács szakember Magyarországon!?

Fotó: T.K. - szakácsvizonyítvány és sulis teljesítvény
Lehet, hogy nem vagyok jó vékony szakács még, de lehetek!
Az elmúlt időszakban rá kellett jönnöm, hogy valamiből meg is kell élnem. Lehet, hogy valami nem a hivatásunk, de evés közben is megjöhet az étvágy. Az életem legnagyobb részében szakácskodásból éltem és tartottam el magamat, illetve folytathattam a hobbimat. Hosszú ideig nem kellett másokra támaszkodnom, mert volt miből. Az idő megmutatta, hogy ami jó volt a múltban, az működhet a jelenben és a jövőben is. Ezért fontosnak tartom, hogy fejlesszem magamat olyan területen (vendéglátás), amiben már értem el sikereket. 
Fotó: T.K. - Szakácsolimpia elődöntőjén sajtósként
A szakmában vannak magyar példaképek is!
A jövőben azon leszek, hogy magyar szakácsként folyamatosan képezzem magamat és ehhez az ifjúsági szervezetem támogatását is kérjem. A Klubbal több olyan vendéglátós eseményt szervezünk majd, ami ezt a célom elérését segítheti, illetve a fiatalokat is közelebb hozhatja a gasztronómia szeretetéhez.

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com