2018. február 25., vasárnap

Családi misén voltam ma a Bazilikában, aztán még tortáztam is

Fotó: testvéreimmel keresztelkedtem és elsőáldoztam még gyerekkoromban
A hit, remény is lehetőségek a világon, amikkel érdemes élni!
Imádkoztam a családomért, a hobbimért és a karrieremért többek között. 
Nem gondoltam volna, hogy a mai napon fiatalokkal, családokkal fogok együtt tortázni a Bazilikában. Pedig ez történt. Viszonylag korábban érkeztem ma imádkozni, hogy még a mise előtt (10 órási) elolvassam a Keresztény élet (A vallásos családok hetilapja) és az Új Ember (Magyarország Katolikus Hetilapja) újságokat. Aztán szembesültem azzal, hogy milyen sok fiatal volt a misén, mivel családi volt. A misét követően a sekrestyében találkoztak fiatalok és családok, illetve mégy egy születésnap is közbecsúszott. Nagyon szívélyesen fogadtak annak ellenére, hogy még soha nem voltam ott. Az ünnepelt még egy finom Tiramisu tortával is megkínált. Eljövetelemkor felajánlottam az egyik fiatal atyának, hogy a jövőben szívesen önkénteskednék, segítenék, ha van arra lehetőség.
Fotó: angliai segítőm fotója, amikor elesett voltam
Szerencsés vagyok, hogy megélhettem a szerencsétlenséget!
A londoni kórházban lengyel néni vigyázott rám, egy egész éjszakát önkéntesként mellettem virrasztott. Akkor nem értettem, hogy miért. Ma már értem!
A balesetem után sokan imádkoztak értem és mutattak meg lehetőséget arra, hogy életben maradjak, hogy megfelelő útra térjek. Ma már hálás lehetek nekik azért, hogy nem hagytak elveszni és a legnehezebb időkben is kitartottak érte. Az elmúlt évek megmutatták számomra, hogy miért van értelme élni és, hogy mik azok a lehetőségek, amik a legnagyobb bajban is segíthetnek. Köszönenetem érte. 
Fotó: fotós képe rólam - érettségi tablóképem
Úgy érzem, hogy nem véletlenül nem haltam meg és az ifjúsági szervezetbe fektetett energia, idő, pénz többszörösen meg tud térülni. Mert most megint azzal foglalkozhatom, hogy olyanoknak segítsek (főleg fiatalok, családok), akik jobban rászorulnak, mint én. Ilyenek viszont akadnak bőven.

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com