2020. február 18., kedd

Megvan a szemüvegem, hogy jobban tudjak dolgozni titkárságvezetőként (FM© 18/2/2020)

Fotó: T.K.- titkárságvezetőkén munkaközben
 A szemüvegvásárlás a Fiatalon Milliomos FM© projektem része.
Ma kaptam meg a szemüvegemet, hogy jobban tudjak vele dolgozni titkárságvezetőként az ifjúsági szervezetben (apró betűs részek, számítógép-használat stb.).  Ugyan nem erős a szemüveg, de azért mégis tisztábban látok vele, ami sokat számíthat a jövőben. Szakácsként nem használom, mert oda nem szükséges.
Fotó: T.K.- nyereménnyel egy lottózóban
 A tegnapi focimeccsel tovább gyarapítottam a Balatonfüredi Dragons tippmix-csapatunk eredményét (+ 2 900 forinttal).
Valentin-napi ajándékot küldtem titokban a bátyámnak és a családjának. Remélem, hogy örülni fognak neki. 

A foggal kapcsolatos panorámaröntgent és az árajánlatkérést a jövőhétre (26-ra) tettem, mert ma dolgozok délután.

Az önkéntesünkkel egyeztettem a rendezvényünk szervezésével kapcsolatosan. A héten péntekre szervezünk találkozót 16.00-18.00-ig a Costa Coffee-ban, ahol a kuratóriumi ülés is lesz utána.
Fotó: T.K.- úton a munka világában, az álmom megvalósítása
A kuratóriumi elnökkel egyeztettem a könyvelésről, illetve a soron következő rendezvényeinkről (pl. kuratóriumi ülés, diplomabemutató hotelben stb.)

folytathatom ...

hírérték$ 1 óra 300 forint

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com