2020. február 18., kedd

Társat keresek magamnak tudatosan 2020-ban (nem könnyű kihívás) - Tresó Világegyetemen kreditért

Fotó: T.K.- Onyx étteremnél szakácsként Budapesten
Újra 5 000 ismerősöm van a Facebook-on! Köszönöm, hogy vagytok!
Minden országból szeretnék párt találni, de ez nyilvánvalóan nem fog bekövetkezni. (Csak vicceltem, de azért el tudnám viselni - mármint nem a költségeit!)
Fotó: T.K.- ahol ettem már gulyáslevest és ahova meghívnám a páromat
 A Fiatalon Milliomos FM© projektem része, hogy megfelelő társat találjak magamnak (online), aki illik hozzám és elfogad olyannak amilyen vagyok, illetve képes velem közös jövőt tervezni. Négy gyereket szeretnék majd és megfelelő életszínvonalon élni. A gyerekeimnek nem kívánom, hogy teljes árvák legyenek, ezért csak akkor alapítok családot, ha a körülményeim ahhoz megfelelőek lesznek. Az otthonteremtés lehetőségeivel folyamatosan foglalkozom, illetve igyekszem megtakarítani hozzá.
A társkeresés meglehetősen hosszadalmas és nem könnyű lehetőség, amire fel vagyok készülve. Nem akarom elkapkodni, ezért az idén inkább csak ismerkedem és a profilomat csinosítom. Már több lehetőséget is megismertem korábban és igyekeztem kihasználni (pl. randihajó, társkereső portálok stb.). A (sikeres) társkeresés krediteket érhet majd a Tresó Világegyetemen, amin hamarosan kurzus indulhat.

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com