2020. február 3., hétfő

A hétvégén elkészítettem a diplomamunkámat a Tresó Világegyetemre (FM© 1-3/2/2020)

Fotó: T.K.- kölcsönkapott laptoppal dolgozom az ifjúsági szervezetért
Ma is nyitva van a Nemzetközi irodánk 8.00-16.00-ig online és Budapesten. 
Fotó: T.K.- prt sc a diplomamunkáról (piszkozat)
A hétvégén sokat dolgoztam a Tresó Világegyetemen, hogy megírjam a diplomamunkámat, ami 60 oldalasra sikerült és február 14-én lesz elérhető támogatás fejében. A dolgozatot a héten szerkesztem meg véglegesre és adom be köttetésre. 
Fotó: T.K.- alapítványi támogatás felvétele a diplomamunkához
Ezzel a Világegyetemünkön elsőnek adok majd be diplomamunkát a Tresó Ifjúsági Klubért Alapítvány támogatásával (10 000 forint) - amit valamennyi klubtag megigényelhet LÖK támogatást kérvényezve (internethasználat, nyomtatás, diplomakötés), amitől persze még diplomám nem lesz, mert ahhoz még teljesítenem kell a követelményeket. Arra számítok, hogy még nyáron meglesz, de legkésőbb a 40-ik születésnapomig (november 23-ig). Addig is fejlesztem az ifjúsági szervezet által működtetett Tresó Világegyetemet, amit az adód 1%-val TE is támogathatsz az idén. 
Fotó: T.K.- XIII. kerületi Civilek napján a RAM-ban
A hétvég részt vettem a XIII. került Civilek Napja rendezvényen. Vegyes érzéseim vannak azzal kapcsolatosan, azért is, mert a mi civil szervezetünk nem volt kinn standdal. Talán a jövőben erre is lesznek önkénteseink, iskolai közösségi szolgálatos diákok, kiállítói standunk. Sikerült kapcsolatot építenem védjegy ügyben az üzleti vállalkozásunkhoz. Sőt NAV előadást is hallgattam a hamisított termékekkel kapcsolatosan. Szintén egészségügyi szűrésen megtudtam, hogy kórosan sovány vagyok, azonban a vérnyomásom és a vércukrom is teljesen rendben van. 


$hírérték: 4 óra 1 600 forint

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com