2020. február 3., hétfő

Hiszem, hogy el fog jönni az IDŐ, amikor a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) aranykorát fogja élni

Képforrás: Facebook
A jövőképem megvalósításában segít a Fiatalon Milliomos (FM)© projektem. 
Az adó 1%-ot az idén is a Tresó Ifjúsági Klubért Alapítványnak ajánlom fel!
Klubalapítóként az életemet tettem arra, hogy sikeres és jól működő ifjúsági szervezetet hozzak létre és működtessek (akár a vérem árán is jóban rosszban), amit már bebizonyítottam. Nem fáradtam el, inkább sokkal motiváltabb, kitartóbb és céltudatosabb lettem a jövőt illetően. Köszönöm, hogy ezen az úton kitartasz, segítesz és támogatsz. Isten engem úgy segéljen!

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com