2020. január 31., péntek

Zárom a 2020 január hónapomat beszámolóval - próbanyelvvizsgáról, gazdálkodásról - (FM© 31/2020)

Fotó: T.K.- az újságosnál - Mi újság?!
(a BESZÁMOLÓT folyatom február 15-ig)
Korábban ígértem, hogy beszámolok majd a Fiatalon Milliomos (FM)@ projektem keretében a programtervem és gazdálkodásom (költségvetésem) alakulásáról. A teljesség igénye nélkül az alábbiakban osztom meg február közepéig ebben a bejegyzésben. 

Lásd a korábbi napi beszámolóimat! FM© Projekt oldal

jan 30-án megtudtam az angol BME közép írásbeli próbanyelvvizsgám eredményét, ami sokkal jobb lett a korábbinál, azonban nem lett volna meg a rendes nyelvvizsgám. Mivel szintfelmérőre mentem, ezért különösebb tétje (4 000 forint, a befektetett tanulási idő, a vizsgadrukk) nem volt. 

jan 31-én elköltöttem a havi pénzemet (megtakarítással), így átvitel nem keletkezett, azonban így is sikeresnek gondolom a havi gazdálkodásomat. A jövő hónapban ettől függetlenül jobban oda kell majd figyelnem és növelni a megtakarításomat. 

Február 1-től 8-ig pihenni fogok, mert szabadságon és szabadnapokon leszek. 

A február havi programtervemen és költségvetésemen a napokban módosítanom kell, hogy az a múltat figyelembe véve reális legyen a jövőben. 

$hírérték: 1 óra 300 forint

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com