2020. január 19., vasárnap

Személyi edzőm lesz már ebben a hónapban. Sporotolni fogok a Tresó Világegyetemen (FM© 18-19/2020)

Mondhatnám, hogy Fortuna lett a barátnőm és együtt járunk (amíg meg nem csal), mert mostanság a szerencse utolér, mert azt csinálhatom (szabadidőmben), amit szeretek.
Fotó: önkéntes fotója rólam az edzőteremben
Ma találkoztam a jövőbeli személyi testedzőmmel, akivel egyeztettünk a lehetőségről, amihez már külön messenger csoportot is létrehoztunk Tresó edzés 2020 néven. A sportolás népszerűsítése érdekében folyamatosan fogok beszámolni az elért eredményről az Tresó Esport oldalunkon. Az edzésért havonta 1 kreditet is kaphatok majd havonta a Tresó Világegyetemen.
Fotó: T.K.- sorsügynékségnél talán a jövőm is meg van írva (vagy a regényemben én írom)
Ma reggel továbbírtam a Tresó Üzleti Tervemet, ami a társas, közösségi vállalkozásomhoz fontos, illetve a jövőben mentor segítségét fogjuk igénybevenni a siker érdekében.
A Balatonfüredi Dragons Tippmix csapattal fogadtunk a mai Szlovánia-Magyarország kézi Eb meccsre. Majd meglátjuk, hogy tudunk-e nyerni közösen. Ha nem, akkor sem leszünk "öngyilkosok". (Odds: 1,3-4,00)
Fotó: T.K.- a Szent István Bazilikában vasárnap 10 órai misén (még áll a karácsonyfa jan. 19-én)
Ellátogattam ma a Szent István Bazilikába 10 órási misére, ahol gyertyát is gyújtottam az elhunyt szeretteimért. A szabad akaratról volt szó. Amikor bemegyek a templomba, akkor azt érzem, hogy mindig van egyházam (egy házam), ahova Magyarországon betérhetek jóban rosszban (szegénységben, gazdagságban egyaránt).
Fotó: T.K.- a volt szakács munkahelyem az Oktogonnál Budapesten
"Indul a beetetés?!"
A jövőben (áprilistól 1-től) a klubtagoknak kedvezményesen biztosít (LÖK támogatás keretében) korlátlan ételfogyasztást a volt munkahelyén (Oktogon Bisztró). Kezdetben 4 tagot támogatunk, amit havi 1 fővel szeretnénk növelni.
Több hajléktalant is támogattam ma egyik klubtaggal Budapesten. 


$hírérték 4 óra, 2 000 forint

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com