2020. január 6., hétfő

A nevelőcsaládomtól ma is kaptam karácsonyi ajándékot és a jövőben is tartom velük a kapcsolatot

Fotó: nevelőapa fotója, amikor még kicsi voltam
A legfőbb támogatóim a családom, a barátaim, a kollégáim, az ismerőseim lehetnek a jövőben!
Nem minden családi dologról számolok be, mert az olyan magánügy, amit nem feltétlenül oszthatok meg. 
Fotó: T.K.- úton hazafelé az ajándékkal
Ma találkoztam a bátyámmal, akitől karácsonyi ajándékot kaptam, amit ezúton is köszönök. Az FM© projektem célja a nevelőcsaládommal való kapcsolatom fenntartása. Így nagyon örülök annak, ha tudom velük tartani a kapcsolatot, mert sokat köszönhetek nekik, még akkor is, ha ezt nem mindig éreztem, érzem így. A jövőben igyekszem havi szinten tartani velük a kapcsolatot. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com