2019. szeptember 16., hétfő

5 hónapja vagyok lenn a Balatonon szakácskodni - élménybeszámoló

Fotó: T.K.- Balatoni legenda Balatonfüreden a kikötőben
Az utolsó hónapot pihenéssel és felkészüléssel töltöm. 
Április óta vagyok Balatonfüreden, hogy egy egész balatoni szezont lenyomjak szakácsként. A kezdetektől már 5 hónap telt el és még egy hónapom van hátra.

Fotó: T.K.- Balatonfüreden a Kossuth-forrásnál
A kitűzött céljaimból sokat el tudtam érni, de nem vagyok teljesen elégedett. Többet is kihozhattam volna ebből a balatoni lehetőségből, bár a jövőben majd kiderül, hogy mennyit ad.

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com