2019. január 4., péntek

Hamorosan edzeni kezdek, mert nem vagyok megelégedve magammal és a testtömegemmel

Fotó: T.K.- ismerkedés egy budapesti edzőteremmel
Minden kezdet nehéz, de hátha. 
Már ebben a hónapban elkezdhetek edzeni az egyik ismerősömmel, aki már régóta gyúr. Mivel a kondizás nem az én műfajom, ezért nagy kihívás előtt állok és majd eldől, hogy meddig lesz kitartásom, mert idáig már többször felhagytam vele, hiszen rosszul éreztem magamat kigyúrtak között. 
Fotó: T.K.- Delphoi, a delfinem jóban rosszban
Egyedül nem könnyű elkezdeni valamit, ezért a társam is jött velem. 
Hogy bátorságot szerezzek a változtatáshoz és motivációm legyen a mai konditerem látogatáshoz, magammal vittem Delphoit, a delfinemet. Klubtagokat is ösztönzök arra, hogy foglalkozzanak testedzéssel, hogy a közérzetük is jobb legyen.

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com