2018. július 16., hétfő

Foci VB sportfogadáson (tippmix) döntőn 42X pénzem lett csövezés után

Fotó: T.K. - pénzkeresés a foci vb döntőjén
Az élet mindig tartogathat meglepetéseket (lásd az idei foci vb). 
Akik szombaton követték az élővideómat az összegyűjtött sörösdobozokat és üvegek, azok láthatták, hogy egy hajléktalannak is mennyi munkába telik akár 1 000 forintot is összegyűjteni. Nekem egy délután és egy hajnalomba telt, hogy összehozzam a foci vb-re szükséges sportfogadási pénzemet. 
Fotó: T.K. - dobozgyűjtés a Dunaparton
Az elkészült videókat a Facebook profilomnál lehet megtalálni. 
Amié azért érdekes, mert így nem a fizetésemből játszottam, hanem abból, amiért élőben megdolgoztam. Ennek az eredménye is meglett, mert 42X többet tudtam kihozni belőle a döntő gólszámokra való fogadás miatt. A szerencsének köszönhetően továbbjuthatok szakácsként dolgozni a Balatonra, mert egyébként nem lett volna rá pénzem, miután mindenemet kifizettem a hónapban. Az idei világbajnokság alatt tisztán egy havi fizetést tudtam eltenni, amit tartozásaim kiegyenlítésére használtam fel. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com