2016. március 14., hétfő

Kik képviselnek engem Magyarországon és azon kívül

Fotó: T.K. - szelfi a Parlamentnél Budapesten
Képviseleti demokráciában élek Magyarországon, így gyakorlatilag a választásokon meghatalmazom a képviselőmet (vagy mások helyettem, ha én nem szavazok), aki jogszabályban meghatározott ideig képviseli és védi az érdekeimet. Az életemben már többször találkoztam személyesen is képviselőkkel. Az alábbiakban készítek egy listát arról - függetlenül, hogy kikre szavaztam (volna) -, akik a hivatalos képviselőim vs. képviselőink. (A listát folyamatosan bővítem!)
1. Államfő: Áder János
2. Miniszterelnök: Orbán Viktor
3. Polgármester (XIII. ker Budapest): Dr. Tóth József
4. Európai Uniós képviselők elérhetőségei (magyarok itt)
6. Politikai pártok és azok képviselői (bárkihez lehet fordulni)
7. (Települési, kerületi) diákönkormányzat
8. Hallgatói önkormányzat, országos képviselet (HÖOK)
9. Média (független - újságírokon keresztül)
10. Minisztériumok (miniszterek)
11. Intézmények (hatóságok, bíróság - törvényszék, ügyészség stb.) vezetői 
12. Cégek vezetői
13. Civil szervezetek képviseleti szerve, képviselője
14. Egyházi képviselet
15. Szakszervezetek, kamarák
stb.

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com