2016. március 14., hétfő

12 célkitűzésem holnapra (15. nap)

Fotó: T.K. - szelfi a Parlamentben
A holnapi napot a nemzeti hagyományunk ünneplésének szentelem és az 1848-49-es forradalom és szabadságharcra való megemlékezésnek. A holnapi napi célkitúzéseknél arra is fókuszálok, hogy megértsem, hogy az eseménynek milyen aktuális üzenete van. Továbbá megismerjem a demokratikus Magyarország lehetőségeit, céljait. A célkitűzéseim
1. Utánajárok az ünnep történelmi hátterének
- a wikipédiában néztem utána itt
2. Megnézem az ünnepi lehetőségeket
- utánajártam pl. állami ünnep, (Coca-Cola Testébresztő Nap)
3. Megértem az ünnep üzenetét
- arról írtam itt
4. Utánajárok az ünnep alkalmából kitüntetetteknek
- a teljes listát megtaláltam itt
5. Utánajárok a helyes kokárdának, illetve annak a hagyományának
- több helyen utánanéztem, hasonló eredményre bukkantam pl. itt
6. Ünnepségen veszek részt (hagyományápolás)
- részt vettem 
7. Egy múzeumba látogatok el
- a Magyar Nemzeti Múzeumba voltam
8. Megismerem az érdekképviselőimet
- arről írtam itt
9. Utánajárok a kormány és a politikai pártok programjának
- egyenlőre ezeket találtam itt (további kutatást igényel)
10. Elolvasom Magyarország Alaptörvényét
- elkezdtem
11. Megnézem az ünneppel kapcsolatos híreket
- neten és tévében néztem meg
12. Ellátogatok a Parlament nyílt napjára
- ezt ma megtettem (ingyenes belépés)
13. Megemlékezek a diplomám elvesztéséről
- erről írtam itt

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com