2016. március 26., szombat

Célkitűzéseim a mai napra (25. nap)

a videó illusztráció
A mai napomat a családommal tervezem eltölteni. Több időmet fordítom ma arra, hogy tisztázzam magamban, hogy mit jelent számomra a család. Talán sokunkban ez nem annyira merül fel, mert abban élünk, nem látjuk kívülről. Persze a családnak, mint lehetőségnek is megvannak a maga előnyei, hátrányai és veszélyei. Ezekkel igyekszem tisztában lenni. Korábban egy szál piros gerberával (hálám kifejezéseként) köszöntem meg a nevelőszüleimnek (közeli hozzátartozóim), hogy lehetőséget adtak nekem egy normális élethez.
1. Tisztázom a család fogalmát
- megnéztem itt
2. Meglátogatom a nevelőszüleimet otthon (Hatvan)
- már korábban felvettem velük a kapcsolatot
4. Gyerekkori fotókat nézek meg
5. Szüleimnek beszámolok az életem alakulásáról, terveimről
6. Megajándékozom a szüleimet (külföldről hazahozott dolgokkal)
7. Ellátogatok a Klub volt irodájának helyére (nosztalgia)
8. Városnézést csinálok Hatvanban
9. Angoltanulás (2 óra + 30 szó)
10. Családfakutátásomat folytatom
11. Újabb Tresó névrokonokat kutatok fel
12. Hála és köszönet a nevelőszüleimnek, amiért lehetőséget biztosítottak nekem
- köszönetnyilvánítás itt is

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com