2020. április 19., vasárnap

Új hivatalos honlapot készítettem magamnak ma, hogy könnyítsem a Klubom belső kommunikációját a jövőben

Fotó: T.K.- hinni kell, hogy van értelme az életünknek és van küldetésünk, illetve céljaink
Valamennyi privát dolgomat ezután ezen a honlapon keresztül teszem majd közzé. 


Már a tegnapi nap is kacérkodtam a gondolattal, hogy új, saját honlapot hozzak létre kifejezetten a saját dolgaimmal kapcsolatosan. Tegnap már egy másik honlapszerkesztővel készítettem egyet, de nem vagyok még azzal teljesen barátságban, sok lehetőségét nem ismerem. Ezért döntöttem egy olyan mellett, amit több éve használok és megfelelően ismerek. Bízom abban, hogy a honlapon valamennyi fontos információt megtaláltok majd velem kapcsolatosan és így sokkal jobban elősegítheti a jövőbeli tájékoztatási funkcióját. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com