2020. április 6., hétfő

Titkárságvezetői és ifjúságsegítői (pénzügyi szakmai) beszámolóm a mai napról (2020.04.06)

Fotó: T.K.- hétfő van
A mai napot 20 rendes (fizetős - alapítványi támogató) taggal zárjuk. 
Jelenléti ívbe: 8.00-10.00
Azért csak hétfő volt a mai nap (mindegy, hogy online, távmunkában), így még bele kell rázódnom a heti teendőkbe. Ettől függetlenül, azért ma is haladtam. Főleg a rendes tagokkal tartottam a kapcsolatot, illetve kivettem a részemet a rendes tagtoborzásból. Emellett elkezdtem foglalkozni a gazdaságvédelmi intézkedésekkel, illetve összehívtam a 2.2020 kuratóriumi ülést. További dolgaimról az alábbi bejegyzésekben olvashatsz. Egyre több pénzt fizet ki az Alapítvány rendes tagok toborzásának támogatására, ami megmozgatja a pénzügyeinket és legalább ösztönzőleg hat. A reklámra szánt kiadásunkat inkább a klubtagoknak adjuk, mert azzal is segítünk a koronavírus-járvány időszakában. A honlapon is változtattam még (pl. a nyitva tartási idő megjelenik jobbra fenn, képek, Tresó Galéria stb.). Leellenőríztem a bankszámlát is. Meglehetősen jó forgalmunk volt március hónapban. 

Elértük az újabb 12 fizetős rendes klubtagszámot a Tresó Ifjúsági Klubban ebben a hónapban. Köszönjük!

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com