2020. április 12., vasárnap

Nehéz kérdésem: Az életem hátralévő része a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) nélkül, vagy azzal együtt!?

Fotó: tanárnő fotója rólam egy IKSZ kampány közben egy budapesti középiskolában
Nem a Klub miatt élek, de az segíthet, támogathat, hogy jobb életem - illetve a klubtagoknak is az - legyen. 
Nagyon sokan félreértik az ifjúsági szervezetet és engem, klubalapítót, de ez nem érdekel már!
Az ifjúsági szervezet 20 évében (kezdetektől napjainkig) sokszor merült fel bennem a kérdés, hogy érdemes-e folytatnom, vagy inkább teljesen abba kellene hagynom. Aztán valahogy mindig kitartottam mellette, mert egy olyan mankót (amit, ha eldobnék, akkor is) érzek benne, ami segíti az életutamat és meghatározza a sorsomat. 
2016 évi videó - Salgótarjánban
Te hogyan tudod kihasználni a helyi, országos családalapítási és otthonteremtési lehetőségeket?!
A jövővel kapcsolatosan kérdésem, hogy amikor a családalapítás és otthonteremtés nagy kihívásai előtt vagyok (mert lassan már nem lesz rá lehetőségem, mivel kifutok az időből), akkor is érdemes-e folytatnom. Azt hiszem, hogy igen, de úgy kell mindent összehangolnom, hogy azok ne egymás ellen hassanak, hanem egymást kiegészítsék, illetve segítsék, támogassák. 
Hiszen az ifjúsági szervezet lehetőségei, az önmegvalósítás, a kapcsolatok (közösség), valamint a pénzkereset ebben benne lehet. Meg kell tanulnom, hogy a Klubot addig, amíg van rajtam kívül egy tagja, addig érdemes csinálnom. Egyedül már nem akarom, mert egy klub pont a társaság, a közösség miatt értékes, hasznos és lehet sikeres. A közösség ahhoz kell, hogy olyan lehetőségeket ismerjünk meg és használjunk ki, amiket egyedül, külön-külön nem tudnánk. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com