2020. április 3., péntek

2020.04.03 22.44-kor jeleztem a TEsport - Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kilépését a versenyből

Holnap reggelig a versennyel kapcsolatos felületünket megszüntetjük.
Anyu ne aggódjatok, ha a koronavírust túlélem, akkor ezt is!
Mit adjak enni holnap a gyerekemnek? - Majd lesz valahogy, mert úgy még nem volt, hogy nem lett volna valahogyan. Mi itt a probléma? - Hogy nincs mit adni, mert nincs rá pénz. Szóval a pénz! És azt ki keresi meg, mivel, hogyan? - Amíg van, aki azt megkeresse, addig csak egy jó (L)ehetőség-(Ö)nmegvalósítás(akarat, hit, tudás stb.)-(K)apcsolatok(szerettek, család, barátok,kollégák, társak stb.)-(P)énz (jövedelem, munkahely)
Fotó: T.K.- felhívás kijárási korlátozásról (de nem a virtuális térben)
A Nemzeti Összefogás nem lehetőségekben, hanem emberekben gondolkozik és cselekszik. Mindenkit megértek, ha csalódott. Most én is az vagyok, mert elhagytuk a Hack the Crisis Hungary virtuális lehetőséget. De tudjátok, hogy mit gondolok!? Nem érdekel és örülök, hogy így döntöttem, mert sokat dolgoztam érte, becsülettel és sok hiányosságot vettem észre. Büszkén képviseltem az ifjúsági szervezetünket. Férfi munka volt, de ennyi volt. Most megyek kialszom magamat és holnap új lehetőségeket keresek és talán sikeresebben tudok, tudunk kihasználni anélkül, hogy másoknak kellene megfelelnünk. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com