2020. március 31., kedd

A Nemzetközi iroda (webiroda) takarítását, belső ellenőrzését és fejlesztését elkezdtem már ma

Fotó: az egyik budapesti törzshelyünkön a koronavírus-járvány előtt
Az ifjúsági szervezet fejlesztését és belső ellenőrzését a (virtuális) Nemzetközi webirodánkban is  már ma megkezdtem, hogy a határidőt tartani tudjam. Remélhetőleg a válsághelyzet alatt lesz rá elég időm a feladattal megbirkózni.

A Nemzetközi iroda céljai és (közhasznú) tevékenységei

1. (Nemzetközi) Kapcsolatfejlesztés, kapcsolattartás (tagokkal, partnerekkel) - Facebook csoportok működtetése, a hivatalos klubtalálkozók és kuratóriumi ülések megszervezése
2. A titkárságvezetői munkaköri leírás meghatározása és alkalmazása, illetve a munkáltató feladatok segítése (bejelentés, jelenléti ív, elszámolás, bérjegyzék stb.)
3. Érdekképviselet, és -védelem; (kül)képviseletek működtetése
4. Gazdálkodás (forrásteremtés, LÖK ösztöndíj mértékének meghatározása stb.)
5. Aktív forrásteremtési tevékenység (adománygyűjtés, tagdíj, támogatás, adó 1%, pályázat, saját termék és szolgáltatás stb.)
6. Önkénteskedés  (táv, közérdekű stb.) megszervezése
7. Iskolai közösségi szolgálat (IKSZ) szervezése

8. Ügyvitel (posta, bank, NAV, KSH, OBH, levelezés stb.)
9. Együttműködések (civil, céges, intézményi stb.) ápolása, fejlesztése

10. Ügyfél-, és panaszkezelés

11. Természetbeni támogatási és ösztöndíj-rendszer kiépítése (LÖK)
12. Jogszabályi, törvényi feltételek biztosítása az Alapítványnál

13. Költségvetés (pénzügyi terv),  pénzügyi beszámoló elkészítése 
14. Munkáltatói igazolás és az önkéntes portfólió kiállítása

15. Belső ellenőrzések megszervezése

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com