2020. március 29., vasárnap

A politizálás miatt a családomban rámcsapták ma - határozatlan ideig - a mobiltelefont. (Sajnálom!)

Én is el fogom veszíteni a szakács munkahelyemet és az állami intézkedések ezt nem tudják megakadályozni. Ez most tény! - A jövőben nem politizálok családi körben!?
Mi a tanulság a mai esetből? Hogy otthon a családban nem mindenben értünk egyet (generációs különbség) és nem biztos, hogy megéri a közügyekről vitázni, mert könnyen a kapcsolatunk rovására mehet. Pedig nem erre számítottam, de most már belátom, hogy hibáztam. Nemcsak magánügyeink, de közügyeink is vannak!
Nem is érintene rosszul a dolog, de nem tudok mellette elmenni. Ma délután felhívtam a családomat (általában vasárnaponként mise után - a Szent István Bazilikában) és többek között szó esett arról, hogy elveszítem a munkahelyemet, illetve arról is, hogy az állam jelentős támogatást kap az UNIÓTÓL. De, remélhetőleg azt jóra fogják felhasználni. Hát, persze. Aztán jött a hideg zuhany, hogy akkor legyen vége a távbeszélgetésünknek, mert nem értettünk egyet.
Fotó: külföldi fotója a klubalapítóról a múltban
Ha majd éhenhalok, vagy az utcára kerülök (újra - részletes infók a scifiéletregényemből megismerhető lesz novemberben), akkor a vitának egyértelműen nem volt jelentősége.

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com