2020. március 28., szombat

A diplomámat a Tresó Világegyetemen az alábbi menüvel ünnepeltem meg március 19-én

Fotó: T.K. - Diplomamunka megünneplése
Hinnünk kell, hogy tehetségesek vagyunk valamiben, illetve nem szabad feladni!
Március 19-én annak örömére, hogy a Tresó Világegyetemen 2 nap alatt lediplomáztam, megvendégeltem magamat este egy vendéglátóhelyen az alábbi menüvel. 

Tegnap és ma védtem meg az aranydiplomámat a Tresó Világegyetemen Magyarországon (FM© 19/3/2020)

Fotó: T.K.- a leves
Sajnos az ételek neveit elfelejtettem, ezért a válság után visszalátogatok és újra végigeszem. 
Fotó: T.K.- ha jól emlékszem, akkor ez egy kacsamáj volt
Azonban a kiszolgálásnak és az ételnek is nagyon örültem, mert szakmailag is láthattam újat, amit a cafetériámból fizettem egyfajta ismeretbővítésként. 
Fotó: a desszert
Fontosnak tartom, hogy az életünkben ismerjük el a saját munkánkat és azt kellőképpen ünnepeljük meg, akár egy jó menüvel. Persze a végéről nem maradhat el a desszert és a borravaló sem. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com