2020. március 19., csütörtök

Tegnap és ma védtem meg az aranydiplomámat a Tresó Világegyetemen Magyarországon (FM© 19/3/2020)

Képforrás: Facebook profilkép ma
Lájkoddal TE is gratulálhatsz. A kommentben véleményezheted a védésemet!
Az aranydiplomám megvédése tegnap és ma a Tresó Világegyetemen része a Fiatalon Milliomos (FM)© projektemnek. (Az alábbi videó helyett az alábbiakkal értek egyet.) - Ámen

Az alábbiakban olvashatjátok el az aranydiplomám védésének szövegét, amit a Nemzeti összetartozás évében (Magyarországon) adok közre. Tisztában vagyok azzal, hogy sokan kritizálni fognak (de nem érdekel, illetve csak az, ami normális, érett - felnőtthöz illik, intelligens, magyar - fiatal és idős egyaránt - emberhez méltó és megőrzi nekem is ezt).


Tresó Kálmán - Diplomavédése 2020 március 18-19

Az aranydiploma címe: Tresó Kálmán, egy teljes árva időutazása a lehetőségek világában

(a scifiéletregény első kiadása) – „... Én egész népemet fogom nem középiskolás fokon tanítani! ...” (József Attila: Születésnapomra)

Diplomavédés időutazással (önismerettel, jövőkutatással és -tervezéssel) Heves megyében:  - Eger-Gyöngyös-Hatvan településeken és Budapesten

Önmagamnak kellett, kell és fogok bizonyítani  39 évesen és elfogadni az aranydiplomámat a Tresó Ifjúsági Klub Tresó Világegyetemén, aminek az okát a – kézbentartott, asztalra letett - mukám - (20 évem eredménye, sikere) tartalmazza.

Külsős konzulensek, vélemények: gratulációk, elismerő szavak, előrendelések (100 db) a scifiéletregényre stb.

Az aranydiplomát (eredetileg a nevelőszüleim 51-ik házassági évfordulójára adtam volna ajándékba március végén) március 17-én 1 000 000 forintért megvásárolták támogatásként, hogy az álmaimat tovább tudjam megvalósítani (lásd Tresó Ifjúság Klub, alapítvány, vállalkozás – startup) és 40-ik (november 23-án) születésnapomon kiadhassam a scifiéletregényemet – első példányát a nevelőszüleim kapják meg - (második kiadás lesz az aranydiploma miatt).

Az aranydiplomám elkészítése után már nyugodtan tudnék meghalni, mert elégedetten nyugtázom az eddigi életemet. Ettől függetlenül még sok lehetőség áll előttem a jövőben, amiket jó lenne megismerni és kihasználni (társakkal) miközben azt csinálom, amit szeretek és abból öngondoskodni tudok magamról és a szeretteimről. Számomra így értelmes az életem, amiért van miért felkelnem nap mint nap hittel, reménnyel, (közhasznú tevékenységgel) boldogan.

Szokatlan diplomamunkát kell megvédem ma mindenki előtt, ami nagy kihívás, de nem lehetetlen vállalkozás. Amikor az életemről készült  scifiéletregény első kiadását kell megvédenem, akkor egy időutazáson keresztül megyek és gyorsan lepereg előttem az életem. Most, amikor 39 évesen szembesítenem kell magamat a múltammal, a jelenemmel és a jövőmmel, akkor rájövök, hogy milyen rövidnek tűnik az életem, de mennyi minden történés volt abban, illetve mennyi lehetőséggel találkoztam, vagy mennyit hagytam ki. 19 éves koromban érettségi előtt féltem az élettől, azt sem értettem valahol, hogy miért vagyok és mi keresnivalóm itt a Földön. Aztán sokszori öngyilkossági-kísérletet megelégelve elkezdtem felfedezni önmagamat, a világot és a lehetőségeimet. Az élet sodrásában aztán mindenfélével találkoztam. Megfogalmaztam az életfilozófiámat, a céljaimat és a küldetésemet, amit a Tresó Ifjúsági Klubon keresztül kezdtem megvalósítani több-kevesebb sikerrel. Bár sokszor felmerült bennem, hogy valójában mi a siker mércéje. Mert az, hogy hittel, reménnyel, kitartással, szorgalommal és küldetéstudattal éltem az életemet (flowban) 35 éves koromig, az bizonyára annak számít. Aztán a személyiségfejlődésem során nemcsak jót kellett megtapasztalnom, hanem  a rosszat, ami az életemben való boldogulásom útjába került. Ma nem lehetetek teljesen nyugodt, bár  megértettem, hogy a sorsom ilyen lett és bár a jövőben változtathatok rajta, de a múltnak hatása lehet rá. A jelen szempontjából rajtam múlik, hogy mit tekintek annak. Most például egy évet, amihez tervet és költségvetést készítek (egyfajta üzleti tervet), amit egyedül, vagy társakkal  valósítok meg. Amikor ezt a munkámat kell megvédenem, akkor sokféle igénynek kell megfelelnem, de valójában önmagam elvárásainak, mert  csak egy életem van és azt nem mások élik le helyettem. Ettől függetlenül vannak olyanok, akiknek fontos vagyok, megszerettek és ma is szeretnek. Bízom abban, hogy a jövőben is ezt fogják tenni, annak ellenére, hogy kialakult egy stílusom, ami nem mindenkinek teszthet. A mai időutazásom felhívta a figyelmemet arra, hogy az egészség része az is, hogy szeressem önmagamat és lássam meg a bennem rejlő lehetőségeket, amiket magamért  és másokért (nemzeti összetartozás tudata) is fel tudok használni ma, illetve a jövőben. A diplomamunkámmal, illetve magammal  meg vagyok elégedve. Önértékelve azt elfogadom és vele együtt mások kritikáját szintén. (Bár azt nem vagyok köteles elfogadni, de figyelembe vehetem.) Mindenkinek (érdeklődőnek, követőmnek, lájkolómnak) köszönöm, hogy az idejét, energiáját és a pénzét szánta az aranydiplomám megvédésének érdeklődő elolvasására. A diplomamunka a scifiéletregényem első kiadása, aminek megjelenéséért különösen (az államnak, a nevelőszüleimnek, a barátaimnak, az ismerőseimnek- iskolatársak, kollégák stb.- hálás vagyok az Istennek (akinek, aminek Te is része lehettél, vagy, vagy lehetsz). Ámen

Otthon (itthon Magyarországon) ott van, ahol szeretnek és elfogadnak (ilyen egyszerű a kód) – dal:

A közönség számára az aranydiploma (szerzői joggal védett teljes terjedelmében) nem lesz elérhető (a bemutató is csak ízelítő, összefoglaló) csak a scifiéletregény novemberben a második (bővített, kiegészített) kiadásban.


Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com