2020. február 14., péntek

Valentin-napi gondolataim és hogy miért nem vagyok még házas 39 évesen (FM© 14/2/2020)

Gondolatébresztő és vitaindító bejegyzésem. 
A Fiatalon Milliomos FM© projektem része a családi helyzetem (társkeresés és párkapcsolat, a házasság, az otthonteremtés) fejlesztése.
Ha most az élet iskolapadjában (a Tresó Világegyetemen egy kreditet kapok a dolgozatért) ülve gyorsan össze kellene hoznom egy röpdolgozatot a Valentin-napról és arról, hogy még miért nincs párom és miért nem vagyok házas ember 39 évesen, akkor az ilyen lenne. Bármit használhatok és azt meg is teszem. Természetesen az internet sem maradhat ki belőle. 
Ehhez kapcsolódóan foglalkozom a házasság hetével (http://hazassaghete.hu/) szintén. 
Fotó: T.K.- ADÁSIDŐ
Valentin-napi gondolataim és hogy miért nem vagyok még házas 39 évesen
Hol is kezdjem? Nyilván az elején és ahhoz mindenképpen figyelembe kell venni az egész életemet, illetve a sorsfordulókat. Mindennek oka van és lehet. Így már az eddigi életvitelem sem tette lehetővé, hogy megfelelő párt találjak magamnak és megházasodjak. Meglehetőségen bonyolult kérdés, ami egy többismeretlenes egyenlettől is  nehezebben oldható meg. Egy házasság nem jöhet létre, ha a társak nem csapatjátékosok és nem nem tudják elfogadni egymást, illetve nincsenek közös céljaik, terveik, jövőképük (társas vállalkozásuk). A scifiéletregényemből (szerelmeim és azok elviselése, párkapcsolataimról, a szex megéléséről stb.) sokkal többet lehet majd megtudni arról, hogy miért alakult így a sorsom és miért nincs még párom, illetve miért vagyok még 39 évesen ilyen, amilyen vagyok (nőtlen, agglegény).
Sokszor gondolok arra, hogy milyen lenne társas életet élni, illetve milyen lenne mással megosztani a napi dolgaimat, törődni valaki mással is. A teljes árvaság egyik veszélye ebben is rejlik, hogy valakiben félelmek alakulnak ki, mert nem akarja, hogy a gyerekének hasonló élete legyen. Ez a dolgozatom nem sikerült valamilyen fényesen, így jó hogy nem kapok rá érdemjegyet. Legalább foglalkoztam a jövőmmel, illetve bekapcsolódtam egy társadalmi lehetőségbe, ami meghatározhatja a további életem alakulását.

Utóirat: nagyon sok lehetőséget kell figyelembe venni és összeegyeztetni, hogy minden oké legyen. Sokszor irigykedem azokra, akiknek ez a kihívás inkább szórakozás és zökkenőmentes.
Amennyiben véleményed van ezzel kapcsolatosan, akkor oszd meg velem (magán), vagy velünk. (Ha sértő, akkor majd elengedem!) Veszek magamnak MA egy csokit, hogy boldogabban ábrándozzak és várjak a nagy Ő-re és a szeretteimre gondoljak, akik nélkül kevesebbet érnék.

Kapcsolódó bejegyzések, élménybeszámolóm a mai napról
folytathatom ...

Egy budapesti hajléktalané lehet az első 3D-s időgépünk Budapesten (adománygyűjtés)

Sikeres adategyeztetésbe kezdtem tavaly a Nyugdíjfolyósítónál Budapesten a nyugdíjam miatt 

9,2%-os fizetésemelésről kaptam értesítést tegnap a jelenlegi munkahelyemen



hírérték$: 2 óra 1 000 forint

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com