2020. február 14., péntek

Sikeres adategyeztetésbe kezdtem tavaly a Nyugdíjfolyósítónál Budapesten a nyugdíjam miatt

Fotó: T.K.- a Nyugdíjfolyósítónál adategyeztetésen
Az adategyeztetést ingyen lehet kérni és nekem kb. 2 hónap alatt jött meg a kimutatás. 
A nyugdíjammal való foglalkozás a Fiatalon Milliomos FM© projektem része. 
Lehet, hogy még fiatal vagyok (39), de azért nem árt, ha már most is foglalkozom és rendbetetetem a szolgálati időmet, illetve adategyeztetést kezdeményeztem, hogy ne a nyugdíjbavonulás előtt egy nappal kelljen rohangálnom (ha egyáltalán lesz még nyugdíj addig). Az adategyeztetést majd ki kell egészítenem, mert találtam benne hiányosságokat. Az ifjúsági szervezetünk Nemzetközi irodája segít a tagjainak rendezni a nyugdíjellátáshoz szükséges ügyeit.

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com