2020. február 17., hétfő

Új üzleti lehetőséggel ismerkedtem a hétvégén az Aréna Plázában (FM© 16-17/2/2020)

T:K.  üzleti tárgyaláson az Aréna Plázában
A beszámoló a Fiatalon Milliomos FM© projektem része. 
A hétvégén dolgoztam a Tresó Ifjúsági Klubért Vállalkozásért, illetve szakácsként is. Az Aréna Plázában egy új üzleti lehetőséggel ismerkedtem meg, ami nagyon megtetszett és biztosan azzal is bővülni fog a portfóliónk, amivel valamennyi klubtag jól járhat majd a jövőben. 
Fotó: T.K.- a Honvédkórházban dolgoztam, amikor rablás miatt kitörtek a fogaim
A fogaim megcsináltatása folyamatban van, azonban jelentős kiadást jelent az idén.
Hitelből (személyi kölcsön, hogy ne a fizetésemet éljem fel egyben) csináltathatom meg a fogaimat, mivel kártérítést nem kaphatok a rendőrségnél elkövetett figyelmetlenségem miatt. Mivel gyorsan kellett aláírnom a papírokat, ezért nem vettem észre, hogy a kártérítési igényt elutasítottam.
Így most saját zsebbe nyúlhatok (kb. 12 fog min. 500 000 forint). A héten már intézkedem. Az idén legalább a láthatóakat akarom megcsináltatni, aztán a többit. A fogkezelés miatt a plazmaadási lehetőségből kizárom magamat majd legalább fél évre (35 000X6 forint támogatás kiesése lesz az ifjúsági szervezet kasszájából)

További élménybeszámolóm
- rákérdeztem a cafetériámra, mivel a hétvégén letelt a próbaidőm
Képforrás: B.T.- végzés az adó 1%-hoz 2019-ben
 - könyvelővel beszéltem a Beszámoló miatt, illetve a tavalyi adó 1%-ról
- sikerült beszélnem a hotelemmel a terembérlés miatt (diplomabemutató prezentáció)
- plazmát adtam (7 000 forint), amivel támogathatom az ifjúsági szervezetemet (korábban már befizettem, megelőlegezve a mostani adást)

A mai nap kapcsolódó hírek, bejegyzések

hírérték$: 1 óra 500 forint

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com