2020. február 12., szerda

Önértékelésem a jelenlegi budapesti hotelben, ahol szakácsként (próbaidősként) dolgozom (február 15-ig)

Fotó: önértékelésem egy tükör előtt (magamnak hazudok)
A karrierfejlesztésem érdekében fontosnak tartom, hogy rendszeresen adjak magamnak visszajelzést. Ezt teszem ma is, amikor belenéztem a tükörbe és átgondoltam az elmúlt három hónapomat (próbaidő február 15-én telik le), amit a jelenlegi cégemnél töltöttem. Az értékelésemet nem viszem túlzásban, így leginkább csak azt nézem, hogy lényegretörő legyek.
Fotó: T.K.- úton a munka világában Budapesten valahol Európában

Értékelésem: MEGFELELTEM

Az értékelési szempontjaim voltak:
1. Munkahelyi környezet: ok
2. Fejlődési lehetőség: ok
3. Kollégákkal való viszonyom: ok
4. Jövedelmem: ok
5. Továbblépési lehetőségeim: ok
6. A jövőképemmel összeegyeztethető a munka: igen
7. Kollégák visszajelzése: jó
8. Munkahelyi értékelés: na

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com