2019. szeptember 6., péntek

Mi termeljük a pénzt (élve)!? - Visszafizettem a dunai balesetben elveszített laptop árát

Fotó: T.K.- budapesti fotóversenyen a sikeres fotóm (Dunára és a Szabadságszoborra néz)
Talán még többen emlékeznek a dunai öngyilkossági kísérletemre, amikor elveszítettem a Dunában a kölcsönkapott laptopot, amin a könyvemet is írtam. Azóta sok víz lefolyt és a mai nappal letudtam a laptop árát. A pénzt mi termeljük, ha meghalunk, akkor erre már nincs lehetőségünk. Az idő viszont bebizonyíthatja, hogy az életben mi az igazán fontos. 
Fotó: önkéntes fotója - Budapesten törött lábbal London után
"Amikor igazán el vagy keseredve, akkor annak kiváltó okai vannak." T.K.
A barátomnak ezúton is köszönöm, hogy akkor segített nekem és bocsássa meg nekem, hogy abban a helyzetben ilyen kárt okoztam. 
Fotó: önkéntes fotója rólam a Westendben Budapesten a scifiéletregénnyel (laptopon) a kezemben
Bízom abban, hogy a jövőben nem fog ilyen előfordulni. Ennek érdekében az idei évemet is az öngondoskodásnak és az értelmes élet lehetőségére fordítom. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com