2019. szeptember 6., péntek

A Tresó Világegyetemünk fejlesztése (elmélet és gyakorlat) tárgyleírás

1 Tresó Világegyetem - Treso Bro Worlduniversity

tantárgyleírással foglalkozom ma és holnap a Tresó Világegyetemen. (Kidolgozása folyamatban, az alábbiaknak megfelelően - a teljesség igénye nélkül -.)

Tantárgy neve: Tresó Világegyetem fejlesztése elmélet és gyakorlat
Tantárgy kódja: 1
Tantárgyfelelős: Tresó Kálmán
Előfeltételek: találkozó személyesen a klubalapítóval és a kuratóriumi elnökkel
Javasolt óraszám: 30
Számonkérés módja: honlapon rendszeres beszámoló
Kreditpont: 5

Tantárgy feladata és célja: A hallgatónak önképzés, önképzőkör (csapatmunkában) útján képesnek kell lennie a Tresó Világegyetem kutatására és fejlesztésre.

Tantárgy tematikus leírása: 
1. A Tresó Világegyetem tárgyleírása
2. Tanulmányi és vizsgaszabályzat
3. Egy új (lehetőség) tantárgy leírása

Számonkérés módja: a www.tresoifjusagiklub.hu honlapon a tanulmányaiból beszámoló

Kötelező irodalom:
1. www.tresoifjusagiklub.hu Világegyetem oldal

Ajánlott irodalom: 
1. Kapcsolódó témák az interneten

Balatonfüred, 2019 szeptember 6.

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com