2019. július 31., szerda

Pótfelvételin gondolkozom (augusztus 7-ig) a SZIE élelmiszermérnöki képzésre

Budapesti képzésen gondolkozom, mert ott több lehetőségem van. 
Korábban 10 évig jártam a Corvinus Egyetem Élelmiszertudományi Karára. 
Az idén ugyan nem adtam be felsőoktatási intézménybe a felvételi kérelmemet, azonban nagyon gondolkozom azon, hogy a pótfelvételire beadom a SZIE-re élelmiszermérnöki képzésre. 
Fotó: T.K. - szakácskodok majd a felsóoktatás mellett
A pótfelvételit az E-felvételi portálon csinálom (www.felvi.hu). 
Mivel mellette mindenképpen dolgoznom kellene, így költsétérítéses képzés lehet nappali, illetve levelezőn. Az ezzel kapcsolatos ügyintézés folyamatban van és legkésőbb a határidőig kiderül a döntésem. Nem kizárt, hogy duális képzésben tanulhatok tovább. 
Fotó: T.K. - karrierútam bizonyítványokkal
Plazmaadással  is csökkenthetem a felsőoktatási költségeimet. 
Igaz, hogy ott lehet ösztöndíj, de több is a költségtérítés (kb. 55 ezer forinttal). Egyébként jól bele kellene nyúlnom a zsebembe, mert duális képzésnél 325 ezer, míg levelezőn 260 ezer egy szemeszter. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com