2019. július 30., kedd

Korán reggel az egyik balatoni rádióban a barátságról beszélgettek

Fotó: T.K.- úton Balatonfüreden korán reggel
A barátság csak az életben értelmezhető szerintem. 
Neked hány barátod maradt meg a korábbi sulijaidból?!
Adnál kölcsön a legjobb barátodnak?
Hány (igazi) barátja lehet valakinek?
Kora reggeli sétám és tanulásom közben az egyik balatoni rádiót hallgattam, ahol a téma a barátság volt. Mondanom sem kell, hogy azon én is elgondolkoztam, amiket hallottam és sok mindenben nem értettem velük egyet. A saját életem jól példáz több lehetőséget is, ami kifejezheti, hogy kit tekinthetek barátnak, családtagnak, ismerősnek, klubtagnak stb.
A barátság, mint sok kapcsolat csak akkor értelmezhető, ha valaki él szószerint, tehát az az igazi határvonal. Az ifjúsági szervezet amolyan baráti közösség, ami az életben való boldogulásunkat segítheti elő társaságban, hogy ne legyünk magányosak, ne legyünk egyedül a világon. A fenti kérdések vitaindítóak, amikre a közösségi médiánkban kommentelhetsz. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com