2019. július 30., kedd

Aki igazán szeret, az azt is szereti, amit csinálok

Fotó: T.K.- nem vagyok egyedül, mert a Klub velem van
Amikor a Klubbal foglalkozom, akkor átélhetem a FLOW élményét, ami magával ragad.
Az ifjúsági szervezet abban segített nekem, hogy életben maradjak és ne csináljak további "faszságokat", főleg ne mások elvárásai miatt. A Klub egy olyan társaság vágya miatt jött létre, amit magamnak kívánok másokkal. 
A világ összes országából szerettem volna barátokat szerezni, ami még nem késő. Aki igazán kedvel, vagy szeret, az azt is támogatja, amiben örömömet lelem és értelmet ad az életemnek. Ilyen az ifiszervezetem is. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com