2018. február 3., szombat

Nem tudok sportágat választani magamnak, pedig sok lehetőség van


A klub lehetőséget ad nekem, hogy több sportággal is megismerkedjek. 
Amikor az ifjúsági szervezet feladásán gondolkoztam, akkor azon kezdtem el agyalni, hogy helyette milyen pótcselekvésem lehetne. A mai nap kezembe akadt a Sportágválasztó - kicsiknek és nagyoknak - könyv. Nagyon sok sportlehetőséget láttam benne, de egyik sem tudott igazán megfogni. Hogy miért, mert talán már túl időnek (37) érzem magamat belekezdeni valami újba, illetve sok olyat találtam, amit kipróbálnék - de legszívesebben az összeset -. Gyerekkoromban fociztam, futottam és több sportot igyekeztem kipróbálni. Azonban nem maradtam meg egynél sem. Ennek lehetet az oka az is, hogy nem rendelkezem valamilyen jó kondícióval. A konditermekben nem éreztem jól magamat és hamar feladtam.

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com