2017. október 7., szombat

Az idő, a lehetőségek és a pénz csapdájába estem

MIndenkinek vannak problémái az életében, ha azokat ismernénk, akkor talán kevesebb lehetne, de félünk azokat megosztani egymással (lásd félelmeink, visszaélések stb.)
Amikor megszülettem, akkor még nem gondoltam volna, hogy az idő, a lehetőségek és a pénz csapdájába kerültem potenciális robotként. Ma már a saját bőrömön érzem ezeknek a szavaknak a súlyát. Viszont arra még nem jöttem rá, hogy az álmok, vágyak, célok, tevékenységek, motiváció lehetőségeit hogyan lehet összhangba állítani a csapdából való kijövetelhez. A nap 24 órájában számtalan lehetőséggel találkozunk, mégis ugyanazokat a lehetőségeket használjuk csak, feltételezhetően a biztonság, az egészség megőrzése érdekében, így a konfortzónánkban maradással. Ezzel egyidejűleg a szerencsés, vagy szerencsétlen életesemények befolyásolhatják a sorsunkat. 

Mért lehet jobb valakinek az élete, és miért lehet szar a másiknak!?
Az életemben egy nagyon furcsa dolgot vettem észre, amit úgy összegezhetnék, hogy külön-külön lehetőségekért nem élnék (pl. lakás, autó, jó nő, állás stb.) csak az összes lehetőségért, ami megfelelő életminőséget biztosít folyamatosan. Ezért is fontos számomra az ifjúsági szervezet, ami ezt a lehetőséget adhatná meg nekem, de nem tudja.

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com