2016. október 21., péntek

Sok segítséget kaptam, kapok a családomtól és a barátaimtól

Fotó: Apum felvétele a gyerekkoromból (születésnapomon)
Sokan nem értik a szituációt velem kapcsolatosan és azt sem, hogy miért lettem hajléktalan, illetve miért kerülök hajléktalanszállóra. Ezügyben szeretnék egy kicsit rávilágítani arra, hogy nekem csak a valós segíts hasznos, mert nem elég a londoni balesetből (lábtörés) kilábbalni, de aztán tovább is kell lépnem. Szóval kétszeresen kell megerősödnöm, hogy aztán újra önellátó legyek. 
Fotó: T.K. - szelfi a Jászai Mari térnél (Colombo és a kutyája)
A családomnak köszönhetem, hogy nem Londonban hajléktalankodok - mivel nem akartam hazajönni -, mert anyum online felhívott (előtte soha, a nővérem fészbuk profilján keresztül) sírva és kérte, hogy jöjjek haza (mindenben segítenek). A bátyámnak köszönhettem, hogy kifizette a repjegyemet hazáig, mivel arra sem telt. 
Fotó: önkéntes felvétele rólam és Tamásról (kuratóriumi tag, barát)
Aztán, amikor hazaértem, akkor viszont a bartomék (családja) állt mellém és segítenek, hogy Budapesten intézhessem az ügyeimet a jövőmbeli terveim megvalósítása érdekében, mivel azt vidékről most nehéz lenne. A nevelőszüleimhez ezért nem is mennék le Hatvanba (ahol gyerekként lakásom volt, illetve a Klub első irodahelye, amit árvaellátásból fizettem). 
A bátyám és apum pénzben támogatnak, hogy ki tudjak fizetni számlákat, amiket minimálisra csökkentettem a helyzetemet figyelembe véve. Azonban azt szeretném majd visszafizetni, amint egyenesbe jövők, illetve mindenkinek szeretném majd visszaadni, amivel támogatják a kilábalásomat. 
Fotó: T.K. - Terror Háza Budapesten
Mindezek ellenére még mindig nem mondhatom, hogy jól állok, hiszen a fedél novembertől nem lesz elérhető számomra. Így már most intéznem kell a hajléktalanszállót (mivel kifizetni nem tudám a bérletet), amire várólistára kerültem. Mivel az nem biztos, így - bár utcára a tél előtt, nem fogok - de találnom kell szállást magamnak. Fizetést csak december végén, január elején várhatok, ha minden jól megy. Szakácsként persze a lábtörés után el fogok tudni helyezkedni, de az is csak évvégére várható, indulásként tartozásokkal. 
Fotó: T.K. - szelfi a segítségkérés közben 
Mi ez, ha nem gödör, ami a mélyszegénységben ül. Teljes árvaként 35 éves koromra sajnos ide jutottam, de látom a kiutat és az alagút végét. IDŐ

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com