2015. szeptember 5., szombat

A diplomámat veszítettem a BCE Élelmiszertudományi Karon

Fotó: pincér felvétele rólam és az egyetemi leckekönyvemről
A múlthéten sokkolt az a hír, amikor megtudtam, hogy már nem lesz (megszűnt a hallgatói jogviszonyom 08.08-án) a Budapesti Corvinus Egyetem Budai Campusán az Élelmiszertudományi Karon diplomám, holott hallgatói munkásságom nagyrésze azon volt, hogy a pesti és budai oldal hallgatói élete összeérjen, integrálódjon. Nehezen még azt is elértük, hogy Corvinus Lehetőségkör néven (saját SZMSZ) diákszervezetként regisztráltak minket. Az egyetemi tanulmányaimat tudatosan választottam - és fogadalmat tettem-, hogy teljes árvaként megmutassam, hogy lehet diplomám, amivel a korábbi számtalan szakmámat továbbfejleszthetem. Annak ellenére, hogy én voltam az első, aki 5 hátrányos helyzetű hallgatótársának mentorként segített, a végén már én szorultam segítségre, de már annak is késő lett. 10 évet voltam az egyetemen, ahol a Budapesti Corvinus Egyetem teljes életét megéltem, pláne aktív hallgatóként. Talán kevesen érzik át azt a fájdalmat, amit akkor éreztem, amikor szembesültem azzal, hogy valamit nagyon elhibáztam (mivel nem a tanulmányaimmal, hanem az igazságérzetemmel voltam elfoglalva). Sajnálom, hogy a diploma elvesztése mellett még a Budai Campusnak is el kell vesznie, ha azt hagyják. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com