2020. április 1., szerda

Titkárságvezetői és ifjúságsegítői (pénzügyi szakmai) beszámolóm a mai napról (2020.04.01)

Fotó: T.K. - ifjúságsegítés a koronavírus-járvány idején Budapesten
Ezúttal (szakmai, pénzügyi ) számolok be titkárságvezetőként, ifjúságsegítőként az ifjúsági szervezetben a mai izgalmas, tevékeny napomról. A jövőben elvégzett otthoni távmunkám során ezt a lehetőséget igyekszem majd kihasználni. Így a klubtagok is közvetlenül, hiteles forrásból tudnak majd értesülni az elért eredményeinkről és (közös) sikereinkről. 

- 15 éves fiatal gyereket találtam a Nyugati metrónál, akit otthonról kipateroltak és már 4 napja csövezik, illetve a barátjánál szállt meg. Az ügyében segítek és a hatóságot is értesítettem erről.
- Laptopot adtam át a G. A. kuratóriumi tagnak a távmunkához az ifjúsági szervezet érdekében ma Budapesten a Westendben.
- Tagokat hívtam meg (3 fő), akiknek a fizetős rendes tagsága még ma meglesz. A 3 000 forint tagdíj be van fizetve, képzésen részt vettek.
- Két rendes tag részesül ma az eLÖK támogatásban - reklámköltség - (8 000 és 2 000 forintban), amit utólag a kuratóriumi döntés fogad el, de azt a kuratórium megelőlegezi. A későbbiekben is lehet így, mert azok fedezete megvan a tagdíjon keresztül.
- Elindult ma, amire felhívtam a klubtagok figyelmét is.

Április 1-jén indul a Tresó Ifjúsági Nemzetközi Konzultáció (TINK) az ifjúsági szervezetben

-


ma folytatom ...

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com