2020. április 5., vasárnap

A Klub tapasztalatai és visszajelzése a Hack the Crisis Hungary online hackhatlon és ötletversenyről (FM© 5/4/2020)

Fotó: T.K.- a gép előtt az ágyból versenyeztem a Hack the Crisis Hungary ötletversenyen
Ezúton is köszönjük a lehetőséget és a segítséget (a mentoroktól, a szervezőktől)!
Továbbra is követjük az eseményt, azonban a részvételünk az idén elúszott, mint a vendéglátás és a turizmus az idén. 
Mint tudjátok, hogy nagy lelkesedéssel indultam, indultunk el tegnapelőtt a Hack the Crisis Hungary  online hackhatlon és ötletversenyen a TEsport - Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) képviseletében. Azonban a verseny nem úgy sült el, ahogyan azt elterveztem. Egyénileg és csapatban is (több témakörben: közösség, vállalkozás) indultam. Nagy teher nehezedett rám, mert egyszerre kellett tanulnom a versenyzést és közben fejben mindenben ott lenni miközben mindenről élő közvetítést csináltam és virtuálisan kommunikáltam minden érintettel. Az alábbiakban tartozom magamnak és nektek összegyűjteni, hogy 

Nem adtam fel, hanem befejeztem a Hack the Crisis Hungary küldetésemet tegnap 13.00-kor (7 órás melóval) - erről hír ITT


Mit nyertünk?
1. Motiváció megvolt, hogy van értelme elindulni a versenyen, mert volt ötlet még akkor is, ha az nem feltétlenül jött le először mindenkinek. 
2. Megismerkedhettünk a Hack the Crisis Hungary lehetőséggel
3. Új kapcsolatokat teremthettünk a szervezőkkel, a mentorokkal és leendő csapattagokkal
4. Segítőket és mentorokat (6-nál volt időpontfoglalásom) kérhettünk, ismerhettünk meg. 
5. Az ötletünket nem adtuk fel, hanem befejeztük a küldetésünket (részben). Ez csak az első lépés volt a valódi küzdelemben. Tegnap a honlap fogyaszthatóvá lett téve (nem tőkéletes, de sokkal áttekinthetőbb, egyszerűbb lett), létrejott az SOS-TESÓ Facebook önsegítő csoportunk (a kilépés hatására, de felhasználva a mentorokkal való ötletelést). 
6. A kilépés után is tudjuk tartani a kapcsolatot a szervezőkkel, illetve a segítőkkel. (bár már nem a versenyre fókuszálva)
7. A verseny alatt új támogató rendes tagokat toboroztunk, új ötletek merültek fel.

Milyen problémák merültek fel a versenyzéssel kapcsolatosan?
1. Nem voltunk teljesen felkészülve a versenyre, gyorsan ugrottunk bele, bár korábban már tudtunk a lehetőségről. 
2. A választott mentoroktól sok jó ötletet kaptunk, de nem volt elégséges a versenyben maradáshoz. 
3. Nagyon leterheli a verseny a figyelmet, sok dologra kell egyszerre figyelni és közben a lényegen elcsúszhat a határidő be nem tartása miatt. A csapatvezető jelentősen le volt terhelve. 
4. A kiesők már nem tudnak visszamenni az ötletükkel, mert már elkésnek még akkor is, ha egyébként közben kitisztul. 
5. A rendszerhez való igazodás egy teljesen új játékos számára is okozhat problémát, de azt a segítők jól és gyorsan megoldották az esetünkben a Slack csatornánk keresztül. 
6. Ugyan nem voltunk egyedül, de valahol mégis, amit éreztünk a versenyzésem tempójából és a végső elkeseredésnél, mielőtt feladtuk. Sajnáljuk, hogy pont egy pszichológus nem tudott segíteni abban, hogy bennmaradjunk, folytassuk a versenyt. (Ez hiba volt szerintünk! - sok feladás ilyenen múlhat)

Mit veszítettünk?
1. Teljesen nem lehet felbecsülni, azonban valamennyire lehet majd látni a végeredménynél, hogy mire számított a zsűri, kik és milyen ötletükkel lesznek befutók. 
2. Azt veszítettük, hogy a zsűri elé nem tudunk letenni ma egy kidolgozott projektötletet, ami nagy siker lehetett volna nekünk

Statisztikánk a versenyzésünkről
1. Élő közvetítést megnézték - 161 (ami nekünk kiemelkedő volt korábbiakhoz képest)
2. Támogatás: 12 000 forint
3. Tagtoborzás: 3 fő
4. Mentori segítségkérés: 6
5. Versenyben töltött idő: péntek (késő estig)
6. Csapattag szám: kezdetben külön Facebook csoport, aztán az egész klub

Mi az utóélete a versenyünknek?
1. Nem adjuk fel a lelkesedést és igyekszünk a projektötletet megvalósítani más módon, amikhez újabb lehetőségeket kutatunk és használunk ki.
2. A szervezőkkel, mentorokkal megosztjuk a tapasztalatainkat.
3. A Klubhoz mobil applikáció létrehozásába kezdünk, amihez segítőket, mentorokat, támogatókat keresünk.
4. Kapcsolódó bejegyzéseink a honlapon

Hogyan segítheti az IDŐUTAZÁS (VR) szolgáltatás a koronavírus-járvány elleni küzdelmet? Megmutatjuk!

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com