2020. április 3., péntek

Ötletem a TEsport (VR) csapatnak - Hack the Crisis Hungary versenyhez

Az alábbiakban írom meg az ötletemet a TEsport (VR) csapatnak - a Hack the Crisis Hungary versenyhez. 
Fotó: T.K.- amikor még tudtam moziba menni, most élőben nézhetem, hogy mit teszek a járvány ellen virtuálisan

Írjuk át közösen az ötletet, ha arra szükség van!
Célunk, hogy a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) fejlődni tudjon, mint (üzleti, gazdaságvédelmi) országos szervezet az ifjúságsegítésen keresztül az idősebbekért, rászorulókért (hátrányos helyzetűekért) egyaránt. A három nap alatt szeretnénk elérni, hogy olyan impulzust kapjunk, ami olyan lehetőségek megismerését, fejlesztését ismerteti meg velünk, amik kihasználásával tudunk részt venni a koronavírus-járvány okozta problémákban. A járvány következményeként elveszítem a szakács munkahelyemet és most otthonról a virtuális térben tudok egyenlően tenni magamért és másokért.

Ötletek a mentorok segítségével
1. mentor-  Mobil applikáció a Klubnak (Tresó Világegyetem lehetősége fiataloknak) - ötletelés Erdei Balázzsal
2. mentor18.00 - A 2. mentorral kommunikálok most online a Slack lehetőségen keresztül. Ötletelés van a honlappal kapcsolatosan. Az alkalmazást támogatja célzott üzenetekhez (felhívás, esemény stb.) - pl. Facebook (profi oldal) - felhasználói élmény növelése. Túl tág az ötletünk és prototípusra lesznek kíváncsiak. Kevesebb dolog bemutatása. Koncepció nem kap magas pontszámot. Egy konkrét koncepció kell.
1. ötlet - a honlapra vonatkozik (szétszedés, egyszerűsítés) - most értelmezési nehézségek, akár több domain, vagy aldomainok. (targeting - megfelelő célcsoportnak üzenni, zajcsökkentés)
2. ötlet - Prezentáció tartalmának kidolgozása pl. gazdaságvédelmi intézkedés (arra kell fókuszálni) - kattintható prototípus legyen. Megoldást ad a krízisre. Hasznosság kidomborítása. A koncepció - mélysége - is lehet. Nagyszülő is megértse majd, úgy kell az üzenetet megfogalmazni! (akár fiatalon keresztül is). Amit a 48 óra alatt összehozunk, arra lesznek kíváncsiak.
3. mentor - böngésszük végig a versennyel kapcsolatos dolgokat és már ma estére kész kell lenni egy beadandó verzióval3. mentor Randnai-Tóth Judit 18.30 -
18.57 - Összegzés
a szolgáltatásunk lényeg a weboldal tetejére - lehetőségek
konkrétan milyen problémára ad választ (lehetőségekre fókuszálva - interaktív felhasználás)
- 1. probléma megfogalmazása
- 2. Célcsoportnak mi fáj?
3. Hova szeretnénk eljutni? applikáció, koncepció
4. Mit nyer az ügyfél? - Miért jó neki?
5. Hogyan tudom eljuttatni az értéket az ügyfélnek eljuttatni.

4. mentor - várjuk ... (halasztás 20.30-ra)
20.40 - 5 mentorral egyeztetés
Ötlet: konkrétum kiválasztása - zsűrinek nem lesz ideje, kb. 2 percünk van majd bemutatni.
- kinevettetésről nincs szó, mindenki magát adja, hogy valami jó süljön ki
- zsűri mit fog keresni a pályázati anyagban (nevezés formája: videó, leírás, technológiai prototípus - gondolat hogyan tudja minél nagyobb hatással egy probléma segítését)
- sok fiatalnak mi az ereje és hogyan tudjuk összeegyeztetni
5. mentor
19.57 - Most ért véget a Halácsy Péterrel 5. mentorral az egyeztetés (véletlenül két mentorral beszéltem azonos időt, de aztán pont jól alakult)
Ötlet - Prezi készítése a szervezetünk lehetőségeinek egyszerű bemutatására, amihez jól jöhet a diákunk vizsgamunkája, kiadványa (amiből 5-re vizsgázott és még a sulijukba is kitették).
6. mentor -
hamarosan

Az ÖTLET kidolgozás folyamatos, amiben a mentorok is segítenek nekünk
Gazdaságvédelmi és fejlesztési klubalapítói döntések és intézkedések április 1-től

kidolgozás és feltöltés alatt ... 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com