2020. április 13., hétfő

Mindenkinek ezúton köszönöm, hogy részt vett MA a kis húsvéti mókámban, a virtuális locsolkodásomban

A mai nappal részesei lehettem egy új hagyományos módszer kipróbálásában és megteremtésében. Remélem, hogy jövőre több klubtag is velem fog tartani!
A virtuális locsolkodásnak köszönhetően a tegnapi rossz hangulatom megváltozott. Jobb kedvem lett.
A mai napom sokkal sikeresebb lett, mint arra számítottam. Köszönöm azoknak, akik vették ezt a poénos, mókás kezdeményezésemet és részt vettek a mai virtuális, mobil locsolkodásomon egész Magyarország területéről. A virtuális térnek az egyik legnagyszerűbb lehetősége. Azonban annak is örültem volna, ha hagyományosan és személyesen tudjuk megünnepelni. 
Ám akkor nem tudtam volna ennyi lány, nő ismerősömhöz, családtagomhoz, klubtagokhoz eljutni. Ezt kiegészítve számtalan település hagyományőrzésébe is bepillantást nyerhettem, ami felejthetetlen élmény volt számomra. A plüssnyuszimról meg már nem is beszélek és a sok édességről, amit ma befaltam már.

Kapcsolódó bejegyzésem

Ma húsvét hétfőn mi jutott eszembe, hogy elindulok virtuálisan és távlocsolkodni a nyuszimmal a virtuális Mo-on

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com