2020. április 9., csütörtök

"Lásd meg a lehetőséget, és kelj fel!" Új Ember (2020.04.05) - Virágvasárnap az ifjúság világnapja

A meglátásom szerint a hívő fiatalok sokkal nagyobb lelki békében élnek magukkal és a környezetükkel, ami pláne most a járványkor is hasznos lehet. 
Az ifjúsági szervezet vallásoktól független, azonban fontosnak tarja, hogy minden fiatalnak legyen hite (legalább abban, hogy az életének van értelme, küldetése). 
Fotó: T.K.- Járvány idején a Szent István-bazilikánál mondtam imát (plazmaadás után)
A héten egyik nap hazafelé (plazmaadásból) a Szent István-bazilika előtt sétáltam el és (bemenni ugyan nem tudtam) elmondtam egy imát magamért és a szeretteimért (akiknek fontos vagyok) és útközben kezembe volt az Új Ember április 5-i száma. Ebben leltem meg a "Lásd meg a lehetőséget, és kelj fel!" cikket, ami szinte  szívemhez szólt. Egyből megértettem a mondanivalóját és örültem neki, hogy ilyet lehet olvasni. Amúgy innen tudom, hogy Szent II. János Pál pápa 1985-ben a virágvasárnapot az ifjúság világnapjává nyilvánította. Szóval újabb okunk van az ünneplésre az ifjúsági szervezetben vasárnap (április 12-én). 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com